Durante o Estado de Alarma e froito da nosa preocupación polo tecido deportivo, os nosos deportistas e clubes, estamos a manter contactos multilaterais por vías telefónicas ou telemáticas e videoconferencia coa Xunta de Galicia, as Federacións deportivas autonómicas galegas, a FEDME e as Federacións de Montañismo das Comunidades Autonómicas Españolas. O ambente en determiñados momentos é de confusión dadas as características cambiantes da seria crise sanitaria que estamos a vivir, cun aluvión de información e instrucións emanadas día a día.

Comezamos unha lenta volta á normalidade, a denominada “desescalada”, a nivel xeral e deportivo no noso caso particular, supeditada en todo momento polo dictamen en primeiro lugar do Goberno de España e o Ministerio de Sanidade concretamente, e en segundo lugar polo Goberno da Xunta de Galicia, dentro das competencias que o Estado de Alarma poida otorgar a cada unha das administracións nestes momentos tan excepcionais.

Nalgunhas das reunións por vía telemática, estudamos diversos aspectos para a recuperación da actividade deportiva dun xeito paulatino e prudente.

Dende o Ministerio de Cultura e Deporte insístese en que “Calquera actividade permitida deberá desenvolverse en condicións de seguridade, autoprotección e distanciamento social, nos términos que se determinen”.

Dito todo o anterior pasamos a informar sobre a Fase 0 do desconfinamento no plano deportivo, e do mesmo xeito adxuntamos a Orde publicada no Boletín Oficial do Estado (BOE) hoxe, día 1 de maio de 2020,onde se establecen as condicións nas que os maiores de 14 anos poden realizar paseos e actividades físicas non profesionais ó aire libre durante a vixencia do estado de alarma.

Os artigos máis destacados, ó noso criterio, do BOE son:

Artigo 2. Desprazamentos permitidos para a práctica da actividade física.

Artígo 4. Lugares permitidos.

Artígo 5. Franxas horarias.

A Federación seguirá informándovos puntualmente das novas que nos cheguen por medio das canles oficiais, desexándovos o mellornestes complicados momentos, que esperamos sexan superados o antes posible.

Lémabrase aos e as federadas que poden facer práctica deportiva nas dúas franxas horarias sempre dentro do municipio de residencia

Adxúntase un pdf coas recomendacións para esta Fase0

RECOMENDACIÓNS_FGM_FASE0

BOE coa normativa de regulación da actividade física non profesional ao aire libre