¡Chámanos!

COMUNICADO DO 6/02/2013

CAMPAMENTO ALTA MONTAÑA ALTO ATLAS MARROQUÍ

(Descargar en pdf )

Un ano máis entre os días 22 e 31 de marzo de 2013, terá lugar o XIV CAMPAMENTO DE ALTA MONTAÑA “ALTO ATLAS MARROQUI”. O obxetivo do presente e-mail e facervos participes dos principais aspectos organizativos da saida.
O prezo da actividade e de 290 Euros subvencionado  pola F.G.M.  e que inclue ós transportes e pernoctas en albergues e campings, e dicir o bús Vigo-Imlil-Vigo, o Ferry de Algeciras a Tánger, as mulas de porteo na subida a montaña, os albergues de Rabat e Marrakech e Camping de Asilah non inclúense os porteadores.
Como ven facéndose dende ás primeiras edicións de esta actividade o número de prazas ofertado e de 40, para todos os montañeiros federados galegos.
Dende hoxe ata ó vindeiro día 5 de marzo, os interesados en asistir o Campamento deberán abonar na conta da F.G.M. o importe integro da reserva de praza, a anotación será por riguroso orden de inscripción dos montañeiros galegos.

Itinerario: Vigo-Zamora-Salamanca-Mérida-Sevilla-Algeciras-Tánger-Kenitra-Rabat-Casablanca-Marrakech-Asni-Imlil o regreso farase polo mesmo itinerario.
Ascencións previstas: Ras Ouanoukrin Norte (4083 m.), Ras Ouanoukrin Sur (4079 m.), Timesguida (4089 m.) e Jbel Toubkal (4165 m.).
Datas: Saida de Vigo ó día 22 de marzo as 21 h. Dende o local da F.G.M. E volta o día 31 de marzo de 2013 sobre ás 18 h..
Documentación: Pasaporte e Licencia tipo B ou superior (é necesario permiso do pai o titor para os menores de 18 anos), Boletín de desprazamento da tarxeta da Seguridade Social os afiliados a ésta.
Equipaxe: Na parte superior do bús deberá levarse unha bolsa de viaxe con documentación, roupa e comida, saco e esterilla. Nos maleteiros da parte baixa ó resto do material, e decir, mochilas, tendas, piolets, crampóns e bastóns, estes tres últimos irán aparte, para poder ordenar as mochilas e demais material sin perigo de que podan sofrir danos na súa estiva.
A Federación Galega de Montañismo reservase o dereito de modificar horarios, pernoctas, ou actividades programadas de antemán, se as circunstancias así o requiren.

Sen outro particular, e poñendonos a vosa disposición para calqueira aclaración, e animándovos a participar nesta edición do Campamento de Alta Montaña no Alto Atlas unha clásica da nosa Federación, despídome con un cordial saúdo.

Adolfo Puch

Ouanoukrim

Sign Up for Our Newsletter

Get weekly email containing tips about construction and everything relating with it