Hoxe, a vogalia de mantemento de zonas de escalada visitou xunto con persoal do parque natural, a canteira do eume para ver no sitio os problemas coa agua dende que anos atrás se arreglou a pista de acceso para unha producción audiovisual.

As obras deixaron un canal de desaugue que verte directamente sobre a vía “mestizaxe”, unha das vías de varios logos máis repetidas no eume, pola sua lonxitude, abundante equipamento e grado fácil, e que a día de hoxe únicamente está seca uns pocos días ó ano.

Estaremos en contacto con propietario “Endesa” para ver as posibilidades de cambiar a ubicación deste desaugue.

One thought on “Mantemento escalada: EUME

  1. Muy buena iniciativa,pero ese caño que pasa por debajo del sendero y cae por toda la pared de la xesteira mojando casi todo el año la via mestizaje,lleva allí mucho tiempo ,no es como consecuencia de la limpieza del sendero para que se hicieran Tomás de la película lobos sucios….dado que son 10 largos y por cada largo existe un sinfín de chapas .el 90 por ciento de los seguros están oxidados y echos polvo…no estaría de más que se viera la posibilidad de reequipar ..acordarse de que la vía mestizaje pisa en varios largos la maiolongo..por desconocimiento del equipador en su día…
    Este verano pasado pidiendo permiso a Juan gollanes..equipador de una vía paralela a la mestizaje. La siesta del bíceps..se limpio. Añadio alguna chapa más y un descuelgue..para dar salida a escalar la pared de la xesteira sin tener que mojarse en la mestizaje….
    Saludos

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Este sitio emprega Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.

FGM 2019