¡Chámanos!

VIGO

Rúa Fotógrafo Luis Ksado nº17 - of. 10 - 36209

Nota de Prensa I Proba da Copa Xunta de Galicia de Escalada en Idade Escolar

A I Proba da I Copa Xunta Galicia de Escalada en Idade Escolar do 2023, celebrarase en Vigo no Pavillón Polideportivo Municipal Valentín Bernández o sábado 10 de xuño. Estará organizada pola Federación Galega de Montañismo (FGM) e o Club Montañeiros Celtas, e conta co patrocinio do Concello de Vigo, a Deputación de Pontevedra, a Xunta de Galicia, Allianz Seguros e Terra Deporte Aventura.

Esta copa en idade escolar está dirixida aos e ás escaladores/as máis xoves, comezando polas promesas que son as e os prebenxamíns (6 e 7 anos), continuando polos/as benxamíns (8 e 9 anos), alevíns (10 e 11 anos), infantís (12 e 13 anos) e rematando na categoría cadete (14 e 15 anos). Todos/as eles e elas forman o futuro da escalada ern Galicia.

A proba está aberta a todos e todas os/as escaladores/as xoves federados/as dos clubs galegos adxcritos á FGM e deportistas doutras federacións autonómicas e países. Xa nalgunha ocasión tivemos deportistas doutras CC.AA e Portugal.

Esperamos a participación dun mínimo de cen deportistas chegados/as de toda Galicia. A competición desenvolverase durante a mañá en dúas fases diferenciadas, unha primeira de clasificación e unha segunda adicada as finais. Nas finais estarán os mellores e as mellores seis deportistas por categoría e xénero. A hora de comezo está prevista as 09.30 horas, as finais arredor das 12.30 horas e a entrega de premios as 14.30 horas.

Toda a información en: https://fedgalmon.gal/i-proba-da-i-copa-xunta-galicia-de-escalada-en-idade-escolar-2023/

Link para a inscrición: https://fgm.playoffinformatica.com/InscripcioWeb.php?idLliga=78

A entrada á competición e libre e de balde. Desexamos unha boa presenza de público que anime a estes/as xoves deportistas durante todo a competición.

Organizan:

Federación Galega de Montañismo

Club Montañeiros Celtas

Patrocinan:

Concello de Vigo

Deputación de Pontevedra

Xunta de Galicia

AON

Vigo Marine Services

Terra Deporte Aventura

Suscríbete para estar al tanto de las noticias de la FGM

Responsable: Josefina Maeztu. Finalidad: Prestarte el servicio solicitado y contestar a las cuestiones planteadas Legitimación: Consentimiento del interesado aceptando la política de privacidad.
Destinatarios: Los datos no se cederán a terceros salvo en los casos en que exista una obligación legal. Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, como se explica en la información adicional.

Sign Up for Our Newsletter

Get weekly email containing tips about construction and everything relating with it

Zero spam. You can unsubscribe anytime